Waarom?

Doordat wij hebben gewerkt voor grote bedrijven als Kruidvat, Danone, ICI PARIS, IKEA en PlayStation hebben we ervaring met diverse branches. Wij geven een advies dat past bij jouw marketingbudget en doelgroep. Samen gaan we op zoek naar de beste tools om jouw marketingbudget terug te verdienen.

Begrijpelijke taal

Geen sales praatjes of moeilijke termen. Gewoon transparant en direct.

Altijd nieuwsgierig naar meer

Wij blijven ons verdiepen in trends als; ads op Amazon, TikTok of Spotify.

Mediabudget doormeten

Door A/B-testen, remarketing en doelgroepanalyses kunnen wij altijd ons rendement aantonen.

Samenwerken in 4 stappen

Wij starten altijd met een intakegesprek. In dit gesprek willen wij jouw bedrijf goed leren kennen. We vragen wat de doelstellingen zijn en de toekomstvisie. In dit gesprek zullen wij de mogelijkheden op het gebied van online marketing uitleggen en toetsen wat er mogelijk is. Na dit gesprek ontvang je een advies over de mediamix en het budget. Tussentijds zullen we je altijd op de hoogte houden van optimalisaties en resultaten.

Onze ervaring met Brout is dat ze zich enorm goed verdiepen in ons als bedrijf en data-driven werken. Hun toewijding aan zowel de briefing als de evaluatieprocessen heeft ons een schat aan inzichten in onze marketingdata opgeleverd, waardoor we veel inzicht krijgen en hiermee kunnen optimaliseren!Marketing Manager - Bieman de Haas BV (ANKY, BR, WHIS en TRUST)

Deze merken gingen je voor:

Nieuwsgierig geworden?

Vraag vrijblijvend een gesprek aan!