Hoe?

Iedere aanpak is anders en samen met jou zorgen we ervoor dat we jouw doelgroep bereiken en het mediabudget terugverdienen. We zorgen voor een goede strategie, planning en mix van kanalen om met de juiste advertentiecontent de vooropgestelde doelen te bereiken.

Onze diensten:

Zichtbaar in zoekmachines

Search Engine Ads

Zichtbaar zijn op het moment dat iemand zoekt naar jouw product of dienst.

Hoe?

Je betaalt Google en Bing per klik. Afhankelijk van de branche kunnen wij inschatten wat de gemiddelde kosten per klik zijn.

Waar?

Jouw advertenties worden getoond in Google, Bing en binnen het zoeknetwerk van Google.

Waarom?

Op het moment dat iemand zoekt naar jouw product of dienst, wil je er staan met een advertentie. De concurrentie en prijzen op de posities bovenaan kunnen hoog zijn. Zonder gedegen strategie en kennis van het platform wordt jouw marketingbudget verbrand. Wij komen helaas te veel bedrijven tegen die maar gewoon “iets” doen zonder dat ze weten welke rendement ze uit die euro’s halen.

Wat doen wij?

1. Opzet en inrichting van een Google Ads account
2. Implementatie conversiepixels
3. Campagnestrategie (zoals de topmerken in NL dit doen)
4. Zoekwoordenanalyse
5. Advertentieset met benodigde extensies
6. Ongoing optimalisaties
7. Rapportage
Zichtbaar op social media

Social advertenties

Zichtbaar zijn op verschillende socials als jouw doelgroep zit te scrollen.

Hoe?

Al vanaf €5 per dag kun jij zichtbaar zijn met jouw content op social media bij een doelgroep die je samenstelt op basis van bijvoorbeeld leeftijd, geslacht, woonplaats of zelfs interesses.

Waar?

Wij kunnen adverteren op Pinterest, Facebook, Instagram, Xing, Snapchat, TikTok, Twitter, YouTube en LinkedIn.

Waarom?

De verschillende systemen waarmee je social advertenties inkoopt, lijken eenvoudig en dagen uit om gemakkelijk geld uit te geven zonder dat je weet wat het rendement is. Zonder een gedegen strategie en kennis van de instellingen wordt jouw marketingbudget niet efficiënt besteed en betaal je onnodig een te hoge CPM. Door verkeerd gebruik van advertenties kun je zelfs schade brengen aan je merk. Wij kennen de trucks en gaan slim om met jouw euro’s.

Wat doen wij?

1. Opzet en inrichting van advertentie accounts
2. Implementatie conversiepixels
3. Campagnestrategie (zoals de topmerken in NL dit doen)
4. Doelgroepanalyse binnen adserver
5. Advertentieset aanmaken met assets
6. Ongoing optimalisaties
7. Rapportage
Zichtbaar op het internet

Display advertenties

Zichtbaar zijn op verschillende websites en apps waar jouw doelgroep al actief is.

Hoe?

Door een laag bedrag per dag kun je heel gericht de doelgroep specificeren op bijvoorbeeld geslacht, leeftijd, locatie of interesses en ben je dus superrelevant met jouw content op de juiste plek, waar de lezer zich al bevindt.

Waar?

Jouw advertenties kunnen op duizenden verschillende websites, tablets en apps worden vertoond. Dit varieert van grote titels zoals de Telegraaf en nu.nl tot en met lokale websites.

Waarom?

Er zijn niet veel ondernemers die Display advertising inzitten, terwijl het een goedkope manier is om mensen te bereiken. Een gemiste kans, vinden wij. Display advertising biedt veel mogelijkheden ten opzichte van tekstuele advertenties. In de creatie (banners) heb je de mogelijkheid om jouw product of dienst onder de aandacht te brengen met mooie afbeeldingen of video’s in allerlei formaten.

Wat doen wij?

1. Opzet en inrichting van advertentie accounts
2. Implementatie conversiepixels
3. Campagnestrategie (zoals de topmerken in NL dit doen)
4. Creatie beoordelen en trafficken
5. Ongoing optimalisaties
6. Rapportage
Wat je laat zien in de advertenties

Advertentie content

De meeste advertenties zijn maar < 1 sec. in beeld en dat brengt heel wat uitdagingen met zich mee. Wij begeleiden in het maken van teksten, afbeeldingen of video’s voor advertenties met als doel de aandacht te grijpen en je doel te behalen.

Hoe meet en interpreteer je campagnes?

Dataverwerking

Advertenties kunnen we door middel van ad server pixels, API’s, GA4 en Consent Mode koppelen aan een website te meten wat de impact is. We zetten dit graag voor je in een overzichtelijk marketingdashboard.

Deze merken gingen je voor:

Nieuwsgierig geworden?

Vraag vrijblijvend een gesprek aan!